mnmzeeland

ter land, ter zee, maar vooral in de lucht!

Engie Services schenkt veldrijdster Van Anrooij duizend euro

Een reactie plaatsen

Veldrijdster Lindy van Anrooij uit Kapelle krijgt zondag tijdens de Brico Cross in Hulst een cheque van 1000 euro. Dat bedrag wordt mede mogelijk gemaakt door Engie Services. De technisch dienstverlener wil Van Anrooij belonen voor de bronzen medaille die ze in januari haalde tijdens het Nederlands kampioenschap veldrijden.

lindy-van-anrooij

 Foto: Bram van Lent, Lindy van Anrooij  in actie.

Mooie cheque
“Het is echt een hele mooie cheque met een erg mooi bedrag”, zegt Van Anrooij. “Met duizend euro kan ik  weer voort bouwen, het is een prachtige investering  in mijn carrière”. Van Anrooij heeft al een idee wat ze met het bedrag gaat doen. “In voorbereiding op volgend jaar wil ik weer op trainingsstage in Mallorca en dat moet ik zelf betalen. Dit bedrag helpt mij daar enorm bij. Ik wil ENGIE Services bedanken voor hun ondersteuning.”

Brico Cross
De cheque wordt overhandigd na afloop van de Brico Cross in Hulst. Lindy van Anrooij staat aan de start bij de veldrit in Zeeuws-Vlaanderen. De wedstrijd vindt plaats op zondag 12 februari in Hulst.

Beloning
Maurice Baart van ENGIE Services legt uit waarom juist Lindy van Anrooij dit bedrag verdiend. “Bij ENGIE Services hebben we een zwak voor alleskunners. Als Lindy’s sponsor, willen we haar graag stimuleren om haar harde werk voort te zetten.”

Beste eruit halen
“Je moet talent alle ruimte geven om te groeien, doen waar je goed in bent. Constant verbeteren is noodzakelijk om de concurrentie voor te blijven. Zowel in de sportwereld, als in het bedrijfsleven. Wij spiegelen de talenten graag aan onze werknemers om het beste uit hun zelf te halen en dus optimaal te presteren.”

http://www.stichtingzsl.nl/

 

Auteur: keesamigo

Ik woon in Zeeland

Geef een reactie

